Lijstnummer 1 past bij symboliek nieuwe start

Op 5 september 2012, over deze onderwerpen: Brussel-Stad

In Brussel kreeg  de N-VA bij de loting van de lijstnummers  het nummer 1. Uiteraard toevallig, maar niet zonder betekenis, aldus lijsttrekker Johan Van den Driessche.

“Als lijsttrekker van de N-VA in Brussel-stad ben ik tevreden met de loting van  lijstnummer 1. Het staat voor iets nieuws en een nieuw begin. En dat is waar Brussel nood aan heeft: een hernieuwd en herdacht beleid. De nood aan verandering is groot in Brussel.”, aldus Van den Driessche.

“De N-VA wil  een kordate aanpak van grootstedelijke problemen, structurele hervormingen, een politieke cultuur gebaseerd op transparantie en een samenleving gebaseerd op vrijheid en verantwoordelijkheid. Wij willen niet aan de kant staan maar hier uitvoering aan geven, samen met de andere partijen en politici die zich hier eveneens  in vinden.”

In tegenstelling tot de andere Vlaamse democratische partijen in Brussel zal N-VA het getrokken nummer uiteraard ook effectief gebruiken, omdat het de enige is die afzonderlijk opkomt met een eigen lijst. De N-VA nam dus niet zomaar voor de show deel aan de trekking. N-VA staat immers voor transparantie en duidelijkheid.

Meer informatie:

Johan Van den Driessche