Nieuw Bestuur voor Jong N-VA Brussel

Op 20 november 2017, over deze onderwerpen: Arrondissementeel Bestuur

Afgelopen weekend werd het nieuw bestuur voor Jong N-VA Brussel verkozen. De nieuwe ploeg bestaat meteen al uit 12 leden.

Afgelopen zaterdag verkozen de Brusselse N-VA jongeren hun nieuw bestuur.  De 12 nieuwe bestuursleden van Jong N-VA Brussel komen uit alle windstreken van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Zowel studenten als werkende jonge Brusselaars garanderen een actieve en geëngageerde werking. De nieuwe voorzitter is Gilles Verstraeten, Karlien Dekens is secretaris en Peter Vandermeersch is penningmeester. Steffie Pardaens is ondervoorzitter.

Dat we meteen met zo’n groot bestuur kunnen opstarten, bewijst dat steeds meer Brusselse jongeren niet langer werkloos willen toekijken op het wanbeheer van onze stad” aldus kersvers voorzitter Gilles Verstraeten. “Bij Jong N-VA Brussel geven we deze jongeren een stem en de kans om zich in te zetten voor de broodnodige verandering. De nieuwe ploeg bruist van enthousiasme en we verwachten dat er nog veel Brusselse jongeren onze rangen zullen vervoegen” besluit hij.